• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افتتاح ایستگاه تفریحی گردشگری باغستان

Byrotit

آوریل 4, 2018

روتیتر:پروژه ایستگاه تفریحی گردشگری باغستان با حضور پرشور شهروندان و مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عصر روز گذشته پروژه ایستگاه کوهستان با مساحتی بالغ بر ۱٫۵ هکتار واقع در منطقه ۶ شهرداری کرج با حضور مسئولان و شهروندان افتتاح و بهره برداری شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج طی سخنانی ضمن تشکر از تمامی شهروندانی که به نشانه حمایت از مدیریت شهری در این مراسم حضور یافتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، این پروژه ها عیدی به تمامی همشهریان است که امید می رود زمینه های رضایت آنها فراهم شود.

محمدرضا زین العابدینی با اشاره به اینکه باغستان یکی از مناطق خوش آب و هوای کرج است، افزود: با توجه به اسم این منطقه، باید با همت مسئولان و مدیران مربوطه، باغستان به معنای واقعی نام خود بازگردد و محلی دارای باغات و درختان انبوه شود.

این مسئول عنوان کرد: به طور قطع در آینده ای نزدیک، دهکده تفریحی گردشگری باغستان به یکی از مناطق تفرجی ویژه در کرج تبدیل می شود که در ایام مختلف سال به خصوص تعطیلات، میزبان تعداد زیادی از شهروندان است.

وی یادآور شد: رویکرد سازمان پارکها برای افتتاح این پروژه ها در روزهای پایانی سال، استفاده حداکثری مسافران نوروزی از بوستانهای شهر در ایام نوروز ۹۵ بود که امید می رود از اماکن و بوستانهای ایجاد شده در شهر رضایت مطلوبی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: سیاست اصلی سال ۹۵ سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، افزایش یک مترمربع به سرانه فضای سبز است که در این زمینه برنامه ریزیهای مربوطه انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت انبوه نهال در سطح شهر کرج، از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در حفظ و نگهداری این سرمایه های ارزشمند کوشا باشند.

این مسئول در ادامه سخنان خود از زحمات و تلاشهای کارگران بی ادعا و زحمتکش سازمان در سال جاری به خصوص اسفندماه که حجم اقدامات سازمان بسیار فشرده بود، اظهار داشت: در واقع اگر این مردان بی ادعا نبودند، هم اکنون این پروژه ها آماده بهره برداری نبود که جا دارد از تمامی آنها تقدیر و تشکر کنم.

زین العابدینی در پایان سخنان خود به وجود معدن شن و ماسه در حیطه اراضی جنگل کاری باغستان نیز اشاره و اضافه کرد: در سال آینده شهرداری و شورای شهر با تمام توان مشکل مربوط به این حوزه را برطرف می کنند.

لازم به ذکر است که در این مراسم تعداد زیادی از شهروندان حضور داشتند و از اقدامات مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد فضاهای تفریحی و مفرج حمایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *