• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اداره هواشناسی البرز پیش‌بینی کرد:
بارش برف در ارتفاعات البرز/«دیزین» و چالوس سفیدپوش می‎شوند

Byrotit

مارس 16, 2016 #هواشناسی, #کرج

روتیتر: کرج – اداره کل هواشناسی استان البرز برای ارتفاعات استان به‌ویژه «دیزین» و محور کرج – چالوس بارش برف و باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رعدوبرق خواهد بود.

وی در ادامه برای ارتفاعات استان بارش برف را پیش‌بینی کرد و گفت: وضعیت جوی امروز (چهارشنبه) در محور کرج – چالوس نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز ماکزیمم سرعت باد در محور چالوس را ۵۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در پیست دیزین منفی ۶ درجه سانتی گراد است و برای این منطقه بارش باران و برف و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان البرز برای شهرستان طالقان نیز بارش برف و باران را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان البرز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرارگیری در مسیر تردد ۱۴ استان، بار ۱۸ درصد ترافیک کشور را به دوش می‌کشد. وجود چهارمین جاده زیبای جهان یعنی جاده کرج – چالوس در استان البرز باعث شده است که بسیاری از هم‌وطنان برای رسیدن به استان‌های شمال کشور از البرز عبور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *