• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مشارکت ۲۰ هزار داوطلب جوان هلال احمر در ارائه خدمات نوروزی

Byrotit

مارس 25, 2016 #نوروز, #هلال احمر

روتیتر: قم – ایرنا – مدیرروابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: ۲۰ هزار داوطلب جوان در یک هزار پایگاه ثابت و سیار در سراسر کشور در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، روز جمعه از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان قم، مسعود آسیما راهنمایی مسافران، برپایی ایستگاه های سلامت، خیمه های نماز و فضای دوستدار کودک را از جمله فعالیت های این طرح عنون کرد.
وی با اشاره به مراجعه یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به پست های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۱۵۰ هزار تست قند و فشار خون انجام، ۸۵ هزار اقامه نماز برگزار و ۱۱۰ هزار تن در فضای دوستدار کودک مراجعه شده است.
وی توزیع اقلام فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی در بین مسافران را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر در نوروز امسال برشمرد و تصریح کرد: دو میلیون و ۲۵۰ هزار توزیع این اقلام در بین مسافران انجام شده است.
آسیما همچنین کمپین «نه به تصادفات جاده ای» را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و خاطرنشان کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی مردم ومسئولان برای پیوستن به این کمپین صورت گرفته است که نتیجه آن کاهش تصادف ها در نوروز امسال است.
طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۶ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم فعالیت خود را از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و تا ۱۵ فروردین ماه امسال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *