• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دو کتابخانه دیگر به کتابخانه های عمومی استان البرز افزوده شد

Byrotitr

نوامبر 8, 2013

روتیتر:مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از افزوده شدن دو کتابخانه عمومی خیرساز در شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد به جمع کتابخانه های عمومی استان البرز خبر داد

به گزارش  روتیتر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، در آستانه بیست و یکیمین دوره از هفته کتاب ، دو کتابخانه عمومی نهادی خیر ساز در شهرستانهای ساوجبلاغ در شهر هشتگرد و نظرآباد در روستای بختیار که توسط خیرین و شهرداری ساخته شده بود تحویل کتابخانه های عمومی استان البرز شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان این مطلب گفت: کتابخانه عمومی نهادی حضرت ولیعصر(عج) محله کرد آباد هشتگرد که توسط شهرداری و کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) روستای بختیار نظرآباد توسط خیرین و مردم این روستا ساخته شد و برای تجهیز ، ارائه خدمات کتابخانه ای به این اداره کل بعنوان کتابخانه نهادی تحویل داده شد.
محسنی افزود: رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر توسعه مشارکت خیرین در ساخت کتابخانه های عمومی در کشور بوده و کتابخانه های عمومی استان البرز نیز همگام با این سیاست در سال جاری سه کتابخانه با زیربنایی بالغ بر ۱۶۷۰ مترمربع و به مساحت ۳۰۰۰ مترم مربع را با مشارکت خیرین و مجموعه تلاشگر شهرداری به سیستم کتابخانه ای استان افزوده و راه اندازی کرده است.
وی از حمایت های خیرین نیک اندیش نظرآبادی و تلاش های دلسوزانه شهرداران وقت شهر هشتگرد و نظرآباد آقایان کاوری زاده و میرواسع حسین زاده تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است کتابخانه عمومی هم اکنون حضرت ولیعصر(عج) ساوجبلاغ و کتابخانه های عمومی قلم شهر نظرآباد و امام حسن مجتبی (ع) روستای بختیار شهرستان نظرآباد آماده ارائه خدمات کتابخانه ای به شهروندان عزیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *