• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

یک انتصاب غیر قانونی دیگر در البرز /انتصاب مدیر کل بهزیستی بدون داشتنن ابطه استخدامی ، تجربه و تخصص

Byrotitr

نوامبر 21, 2013

روتیتر:خانم بهرامی با مدرک مدیریت صنعتی و بدون داشتن حتی یک روز سابقه  فعالیت مرتبط با بهزیستی و از آن مهمتر بدون داشتن رابطه استخدامی با هیچ نهاد و سازمانی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان البرز منصوب شد تا استاندار البرز ثابت کند که ممنوعیت جذب نیرو و انتصاب بدون داشتن رابطه استخدامی تنها یک بهانه ای بیش برای مردم عادی و بدون ارتباط و لابی های قوی سیاسی و اجرایی با  مسوولان ارشد نیست و می توان در هر زمان و مکان ممکن در هر اداره و در هر جایگاهی  بدون داشتن شرط سن ، مجوز استخدامو استعلام انتصاب منصوب و شاغل شد.

چراکه که خانم بهرامی چندمین مدیر کلی است که طی تنها چند ماه اخیر به صورت غیر قانونی در استان البرز استخدام و و منصوب شده است . پیش از وی استاندار البز نیز برادر ، پسر ، رفقا و حتی  پسررفیق خود را  به عنوان مدیران  کل و معاونین خود یعنی مهمترین و حساس ترین سمت های استان البرز منصوب کرد تا تبعیض در البرز و قانون شکنی در این استان شهید پرور و نوپا آنهم توسط استاندار به اوج برسد و این ابهام ایجاد شود که آیا قانون ممنوعیت استخدام و انتصاب و اشتغال تنها برای جوانان توانمند ، متخصص و ارزشی  البرز است  که نه پارتی دارند و نه پول .

از نگاه دیگر بعد از انتصاب برادر ، پسر و بیش از ۸ تن از دوستان  استاندار البرز مهندس طاهری خدوم و فهیم  که هیچگونه سابقه مرتبط با جایگاه فعلی که بر آن تکیه زده اند ندارند ، اینبار نوبت به سایر اداره کل های استان البرز رسیده است تا مدیران کلی را بر قامت نهیف ونیاز مند خود ببینند که علاوه بر نداشتن سابقه و تخصص مرتبط فاقد حداقل های قانونی برای مدیر کلی و یا معاونتی هستند .

به گزارش روتیتر گرچه استاندار البرز به صورت مستقیم در انتصاب مدیران کل سایر وزارت خانه ها و سازمان ها نقشی ندارد اما رایزنی ها و تلاش ها و نظرات وی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت در البرز بی تاثیر نبوده و چه بسا می تواند نقش محوری ایفا کند .

سرکار خانم افروز بهرامی در اقدامی محیرالعقول بدون داشتنن حتی یک روز سابقه فعالیت در عرصه بهزیستی و بدون داشتن تحصیلات مرتبط با مدرک تحصیلی مدیریت صنعتی و بر خلاف قانون بدون داشتن رابطه استخدامی با هیچ نهاد و اداره ای به عنوان مدیر کل سازمان بهزیستی استان البرز که یکی از مهمترین ادارات اسن استان نوپا از تمامی جهات به شمار می رود منصوب شد.

استاندار البرز که در جلسه معارفه خانم افروز بهرامی از تمامی اقراق ها و غلو ها برای تعریف از توان مدیریت و اجرایی وی استفاده کرد هیچ اشاره ای به اینکه آیا وی رابطه استخدامی با نهاد و اداره و یا سازمانی دارد یا نه نکرد و  فقط به تعریف و تمجید های بی دلیل از وی پرداخت و وی را مدیری بسیار توانمند و تحول آفرین معرفی کرد.

اما با این حال و بر اساس منابع آگاه خانم  دکتر بهرامی نه تنها هیچ سابقه مرتبطی با بهزیستی ندارد بلکه تخصص و تحصیلات وی نیز غیر مرتبط و صنعتی است علاوه بر این وی به رغم تمام احترامی که می توان برای شایستگی مدیریتی اش قایل شد با هیچ نهاد و اداره ایرابطه استخدامیندارد و از این منظر این انتصاب را می توان غیر قانونی ومشکل برانگیز بر شمرد.

بر اساس گزارش های رسیده خانم افروز بهرامی از همکاران استاندار البرز در سازمان گسترش صنعت و معدن به شمار می رفته و این تقریبا چندمین همکار استاندار البرز است که به لطف حمایت های ایشان به استان البرز آمده و مشکل اشتغال و پست مدیریتی اش حل شده است .

پیش از وی (مدیرکل فعلی بهزیستی ) نیز استاندار البرز بر خلاف قانون اقدام به انتصاب برادر ، پسر و دوستان خود بر خلاف قانون کرد چراکه به جز دو انتصاب وی هیچکدام از منصوبین استاندار دارای رابطه استخدامی با هیچ ارگانی نیستند و تنها از مزیت دوستی و نزدیکی کاری با استاندار برخوردار هستند. علاوه بر این مهم هیچ سابقه مرتبطی با معاونت و اداره کلی که به عنوان معاون و یا مدیر کل آن منصوب شده اند ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *