• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۷:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اربعین جاذبه مغناطیسی دارد/ مردم از صمیم قلب به آن اعتقاد دارند

روتیتر: سردار ولی معدنی در جریان بازدید از مرز چذابه و مستقر در این مرز گفت : با حضور در شهرستان دشت آزادگان و مرز چذابه باید یادی هم از مردم خوب سوسنگرد و ایام قدیم داشته باشیم. همچنین یاد شهید چمران را نیز گرامی می داریم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، چذابه ـ نماینده معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شیعیان پاکستانی و سراسر جهان، زائرانی که خانوادگی به زیارت می روند و یا زائران معلول همه نشان دهنده جاذبه مغناطیسی اربعین است.
وی در ادامه با تسلیت ایام در پیش رو (اربعین) به تمامی شیعیان افزود: از ستاد کل نیروهای مسلح آمده ایم تا از زحمات تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، مرزبانی و نیروی انتظامی قهرمان که به این مردم خدمتگزاری کردند، قدردانی کنیم.

نماینده معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح هم حافظ جان مردم هستند و هم در عین حال به آنها خدمتگزاری می کنند.

سردار معدنی بیان کرد: اربعین حسینی جاذبه ای دارد که نشان می دهد مردم از صمیم قلب به آن اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: شیعیان پاکستانی و سراسر جهان، زائرانی که خانوادگی به زیارت می روند و یا زائران معلول همه نشان دهنده جاذبه مغناطیسی اربعین است.

نماینده معاونت عملیات ستادکل نیروهای مسلح تأکیدکرد: جاذبه اربعین حسینی نشان می دهد که مردم از صمیم قلب با اربعین ارتباط برقرار می کنند. این جاذبه بسیار همه لذت بخش است.

سردار معدنی در پایان گفت: صفر تا ۱۰۰ زحمات همه پایانه ها بر عهده ناجا است و واقعا انشاالله با همکاری سایر ارگان های ستاد نیروهای مسلح بهترین عملکرد را داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *