• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حضور «کمالی روستا» بر سندلی مدیریت منطقه منطقه ۲ نشست /ناصرخاکی» به شهرداری مرکز آمد

Byrotitr

دسامبر 11, 2013

روتیتر:معاون خدمات شهری شهرداری کرج با حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید منطقه ۲ شهرداری کرج از فعالیت های صورت گرفته در این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش روتیتر:حسن مدیرروستا در آیین تودیع و معارفه مدیران این منطقه از خدمات محمدرضا ناصرخاکی که پیش از این حدود یک سال مدیریت منطقه را به عهده داشته است، تقدیر و مدیر جدید منطقه را به شهروندان معرفی کرد.
مدیرروستا، اقدامات صورت گرفته در منطقه ۲ که یکی از نقاط قدیمی سطح شهر به شمار می آید را به عنوان نکته ای مثبت در عملکرد مدیر سابق منطقه ۲ شهرداری کرج و قائم مقام جدید معاونت فنی عمرانی دانست و تصریح کرد: ناصرخاکی یکی از نیروهای خدوم و خوش فکر به شمار می آید که باید از این ظرفیت بهره برداری شایسته صورت گیرد.
وی همچنین عباس کمالی روستا که به عنوان مسئول جدید منطقه ۲ انتخاب شده است را نیرویی با انگیزه و توانمند معرفی و او را یکی از نیروهای باسابقه در حوزه خدمات شهری ارزیابی کرد.
مدیرروستا ابراز امیدواری کرد: فضای این منطقه در حال حاضر مهیای به نمایش در آمدن توانمندی ها و ابتکارات مدیر جدید آن است که امیدواریم وی در این مسیر موفق و سربلند باشد.
در این مراسم معاون خدمات شهری شهرداری کرج، روح الله کیان عضو شورای شهر و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *