• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عضای شورای شهر از سازمان زیباسازی بازدید کردند/ارائه پیشنهاد ساخت ” نماد کرج ” از سوی شورا

Byrotitr

دسامبر 31, 2013

روتیتر:اعضاء کمیسیون های عمران، توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری، سلامت، بهداشت و برنامه و بودجه، امور مالی و اداری به اتفاق مدیر حراست شهرداری کرج از سازمان زیباسازی بازدید کردند.

به گزارش روتیتر،در این بازدید سعید مصطفایی، رئیس کمیسیون حقوقی،املاک و نظارت و ارزیابی شورای شهر، خسرو سرحدی، نائب رئیس کمیسیون عمران، توسعه شهری، شهرسازی و سیمای شهری ، بخشی و محمودی،  عضو کمیسیون سلامت، بهداشت و ورزش و جوانان حضور داشتند.

همچنین، سعید قدسیان، مشاور شهردار و مدیر حراست شهرداری کرج نیز در این بازدید حضور داشت.

ارائه پیشنهاد ساخت ” نماد کرج ” از سوی شورا

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در این خصوص با اشاره به ارائه پیشنهاد ساخت ” نماد کرج ” از سوی اعضاء شورای شهر، تحقق این مهم را از اولویت های سازمان زیباسازی خواند و بیان کرد: ساخت نماد شهری مورد نیاز شهر و لازمه هویت بخشی کرج است.

رضا فیض با بیان اینکه، یکی از بزرگترین و مهمترین جاذبه‌های گردشگری در هر شهر معروف دنیا، بنا‌ها و نمادهای باستانی، ملی و مذهبی آنهاست، عنوان کرد: برای کرج نیز باید به دنبال نمادی باشیم که ضمن هویت بخشی به این کلانشهر، تصویری از تاریخ کرج و حضور قومیت های مختلف در آن باشد.

وی، شناخت این نماد‌ها و اجرایی کردن طرح هایی در این رابطه را مهم ارزیابی کرد و افزود: به نتیجه رساندن این هدف مهم ضمن ارتقاء ساختارهای بصری نقش بسیار تاثیرگذاری در شناسایی کلانشهر کرج به گردشگران دارد.

فیض در ادامه این دیدار به ارائه گزارش عملکرد سازمان نوپای زیباسازی پرداخت و حاضرین را از وضعیت این سازمان مطلع ساخت.

وی همچنین، اجرای فراخوان ساخت المان های شهری و نقاشی های دیواری را یادآور شد و افزود: این امر در راستای تغییر ذائقه بصری شهروندان و توسط هنرمندان انجام می شود.

گفتنی است، اعضای شورای شهر خواستار پیش بینی ساختمان بهتری برای اسقرار سازمان زیباسازی شدند و بر اولویت دهی به این مهم تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *