• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیغمبردوست :درب خدمت به شهروندان پنجشنبه ها هم گشوده است

Byrotitr

فوریه 20, 2014

روتیتر:مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: به دستور شهردار کرج ساعات اداری شهرداری کرج و مناطق تابعه آن در اسفندماه امسال تغییر کرد.

به گزارش روتیتر،علیرضا پیغمبردوست گفت: تغییر ساعات اداری به منظور رفاه حال همشهریان تا پیش از پایان سال صورت می گیرد.

پیغمبردوست نحوه تغییرات صورت گرفته را تشریح کرد و اظهار داشت: از این پس نیروهای این دستگاه خدمات رسان از ساعت ۷:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه در خدمت شهروندان خواهند بود ضمن اینکه زمان تعطیلی شهرداری و مناطق تابعه نیز در این روزها ساعت ۱۵:۳۰ می باشد.
وی اضافه کرد: همچنین این دستگاه با توجه به انجام امور شهروندان تا پیش از پایان سال جدید، در روزهای پنج شنبه فعال خواهد بود.
پیغمبردوست ساعات ارائه خدمت در روزهای پنجشنبه را از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ عنوان کرد و افزود: پیش از این خدمات دهی به شهروندان در روزهای پنجشنبه تعطیل بوده است که انحلال این تعطیلی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۲ و تسهیل در انجام امور باقی مانده شهروندان در شهرداری، بنا به دستور شهردار کرج صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه گشایش شهرداری و مناطق تابعه از طرق گوناگون به همشهریان اعلام شده است، اضافه کرد: شهرداری کرج می کوشد ضمن ارائه خدمت در ساعات اعلام شده، امور مراجعان در خصوص مدیریت شهری را تا پیش از پایان سال ساماندهی نماید.
شایان ذکر است سازمانهای تابعه شهرداری کماکان با ساعت اداری قبل فعالیت می نمایند و این در حالیست که برخی از سازمانها فعالیت شبانه روزی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *