• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهردار آسارا یک جانباز را تهدید به ضرب و شتم کرد/ سکوت دستگاه های نظارتی البرز در برابر قانون شکنی های متعدد

روتیتر:محمد باقر آسارایی شهردار غیر ساکن آسارا پس از قانون شکنی های متعدد یکی از کارکنان جانباز این شهرداری را تهدید به ضرب و شتم کرد.

به گزارش روتیتر ، این شهردار آسارا که افزایش  ساخت و ساز غیر مجاز در شهر بسیار کوچک آسارا یکی از مهمترین دستاورد های وی به شمار می رود چندی پیش و به دنبال درخواست قانونی یک جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی مبنی بر اجرای مجوز وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ، اینم جانباز را در جلوی همگان تهدید به ضرب و شتم و توهین کرد.

محمد باقر آسارایی که هم اکنون دایی و عموی وی از اعضای اصلی شورای آسارای به شمار می روند در سال گذشته و هنگامی که هنوز حکم وی صادر نشده بود همین رفتار را با یکی دیگر از کارمندان انجام داده بود گرچه بر اساس اخبار واصله آن کارمند قاطعانه پاسخ بی احترامی های وی را می دهد .

توهین و تهدید شهردار آسارا نسبت به یک جانباز بی تردید بر خلاف منویات مقام معظم رهبری ، قوانین کشور و آموزه های دینی است که نباید به سادگی از کنار آن گذتش چراکه محمد باقر آسارایی بدون هیچ دلیل قانونی علاوه بر انجام قانون تبدیل وضعیت این جانباز وی را تهدید به ضرب و شتم می کند که می بایست دستگاه های ذیربط به شدت با وی برخورد کنند.

این شهردار بی تجربه که در سال گذشته نتوانسته حتی یک جواز ساختمانی صادر کند طی یک سال گذشته  اقدام به عدم اجرای مصوبه وزارت کشور و قانون استخدامی کشور مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی محمد ویسه یک جانباز شیمیایی که در حال حاضر از کارکنان این شهرداری به شمار می رود ه کرده است و تا کنون هیچ یک از دستگاه های نظارتی  با این تخلفات و رفتار خارج از ادب و قانون وی برخورد نکرده است .

سکوت دستگاه های نظارتی بی تردید ناشی از عدم اطلاع از  قانون شکنی های این شهردار کم توان آسارا می باشد که امید است با انتشار این گزارش دستگاه های نظارتی البرز و حتی کشوری به عدم رعایت قانون توسط شهردار آسارا و رفتارهای خارج از قانون وی با این جانباز  و همچنین افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز و عدم رعایت قانونی سکونت شهردار در شهر محل خدمت رسیدگی کنند و با این قانون شکنی ها برخورد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *