• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۲ هزار تن سیب و پرتقال آماده عرضه در بازارهای روز کرج شد

Byrotitr

مارس 7, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از آمادگی این سازمان برای عرضه دو هزار تن سیب و پرتقال از طریق بازارهای روز تحت پوشش شهرداری خبرداد.

به گزارش روتیتر،آرش یگانی در جلسه ” ستاد استقبال از بهار ” ضمن اعلام این خبر افزود: این سازمان ظرفیت توزیع یک هزار و ۳۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب تحت عنوان میوه شب عید را دارد.

 وی اظهارداشت: از برنامه های مهم سازمان میادین، تهیه میوه متناسب با تقاضای شهروندان است که تحقق آن به جد در  دستور کار قرار دارد.
یگانی تاکید کرد: پیشگیری از کمبود میوه شب عید بسیار حائز اهمیت است و سازمان به آن توجه ویژه دارد.   وی با اشاره به طرح ها و برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار عنوان کرد: ارتقاء جایگاه های توزیع میوه از جمله این برنامه ها می باشد که با هدف ایجاد چشم اندازی مناسب اجرایی می شود.

روتیتر:آرش یگانی مدیر عامل سازمان میادین شهرداری کرج
ساماندهی محوطه بیرونی بازارهای روز
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این سازمان ساماندهی محوطه بیرونی بازارهای روز همچنین جایگاه های عرضه میوه شب عید را در دستور کار سازمان قرار دارد.
یگانی اظهارداشت: رنگ آمیزی دیوار بازارهای روز ، بهسازی غرفه ها و … از اقداماتی است که به ترتیب اولویت اجرایی می شود.
وی افزود: علاوه بر این سازمان میادین اجرای برنامه ها و جشنواره های شاد را با هماهنگی و تعامل معاون فرهنگی اجتماعی در دستور کار دارد که از جمله این برنامه ها برپایی جشنواره سفره هفت سین است.
توزیع سبد کالا از طریق بازارهای روز
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار کرج در ادامه با اشاره به توزیع سبد کالا از طریق بازارهای روز، عنوان کرد: در فاز اول اجرای این طرح دولتی ۲۵ هزار سبد کالا از طریق بازارهای روز شهرداری کرج توزیع شد.
یگانی خاطرنشان کرد: ظرفیت توزیع ۶۰ هزار سبد کالا از طریق بازارهای روز شهرداری کرج فراهم شده است.

وی، هدف از توزیع کالا از طریق بازارهای روز را حمایت، همکاری و تعامل به هنگام شهرداری کرج با اقدام دولت ذکر کرد و گفت: توزیع سبد کالا از طریق ۲۰ بازار روز صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *