• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کاهش قیمت بیش از ۲۰ نوع میوه در بازار روزهای کرج

Byrotitr

آوریل 22, 2014

روتیتر:مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از کاهش قیمت بیش از ۲۰ نوع میوه و فرنگی در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روتیتر ،آرش یگانی  با اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا جلسه ای با حضور معاون اجرایی سازمان و اعضای شورای نرخ گذاری در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج برگزار شد.
این مسئول با اشاره به اینکه جلسه برگزار شده دومین جلسه در این خصوص است، افزود: در این جلسه اعضا ضمن بررسی و رصد قیمت ها و تبادل نظر در خصوص نوسانات بازار، اقدام به کاهش ۱۰ مورد از اقلام گروه میوه و ۱۱ مورد از گروه فرنگی و سبزیجات کردند.
وی اظهار امیدواری کرد: کاهش قیمت این اقلام موجبات رضایت شهروندان مراجعه کننده به بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج را فراهم آورد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج اضافه کرد: بیشترین کاهش قیمت مربوط به سیب زمینی با ۱۵ درصد کاهش نرخ بوده است.

یگانی با اشاره به اینکه موز ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته است اظهار داشت: شهروندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین تغییرات قیمت محصولات ارائه شده در بازار روزهای تحت پوشش به قسمت نرخ نامه در سایت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج به نشانی mayadin.karaj.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *