• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هارد اکسترنال AC۶۳۱ مجهز به USB ۳.۱ نسل اول

Byrotit

اکتبر 31, 2017

روتیتر : هارد اکسترنال AC۶۳۱ مجهز به USB ۳.۱ نسل اول با درجه نظامی سطح بالاتری از محافظت را به بازار معرفی کرد. این محصول با استاندارد نظامی سازگار است و چندین گواهی ایمنی بین‌المللی را دریافت کرده است. همچنین این هارد اکسترنال در تایوان اکسلنس ۲۰۱۸ در بین هزاران محصول جایزه گرفت. با ساختار کاملا مهر و موم شده و قاب محافظ لاستیکی، AC۶۳۱ دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد ارتش آمریکا و استاندارد IP۵۵ برای عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار است و در هر حالت اطلاعاتت شما را محفوظ نگه می‌دارد. علاوه بر این بدنه ضد خش و همچنین طراحی کابل قرار گرفته در بدنه محصول آن را خاص کرده است.

به گزارش روتیتر ” شرکت اپیسر، اپیسر هارد اکسترنال AC۶۳۱ مجهز به USB ۳.۱ نسل اول ضد ضربه با درجه نظامی را معرفی کرد.

ساختار مهر و موم شده و محافظت سه‌گانه

آخرین هارد اکسترنال دارای درجه نظامی اپیسر، AC۶۳۱ نیز با استاندارد MIL-STD-۸۱۰G ۵۱۶.۶ Procedure IV مطابقت دارد، به این معنی که اگر این محصول به طور اتفاقی از ارتفاع ۱۲۲ سانتی‌متری به زمین بیافتد آسیبی به اطلاعات وارد نمی‌شود، این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP۵۵ است به این معنی که می‌تواند در برابر پاشش و محیط‌های دارای گرد و غبار مقاومتت کند.

ساختار لاستیکی محافظ و طراحی آسان کابل همراه

پوشش AC۶۳۱ از یک قاب لاستیکی تک قطعه ساخته شده که به صورت یک سپر قدرتمند در برابر زمین افتادن‌ها و فشارهای قوی عمل می‌کند. نوار آبی کبالت دورادور سطح مشکی نوک مدادی محصول، که بافت سه بعدی دارد را پوشانده، این قسمت نه تنها ظاهر اسپرتی به محصول می‌دهد بلکه مقاومت آن را در برابر خراش و اثرانگشت بالا می‌برد. به طور موثر آسیب ناشی از اصطحکاک را کاهش می‌دهد. طراحی منحصر به فرد شکاف (اسلات) جهت قرارگیری کابل در بدنه هار آن را به طور موثری منحصر به فرد کرده است.

USB بادوام تایپ A

هارد اکسترنال AC۶۳۱ تایپ A که دوام آن برای ۱۰هزار بار وصل و جداکردن تست شده، ایمنی اطلاعات را برای کاربران تضمین می‌کند. این هارد مجهز به USB ۳.۱ نسل اول است و سرعت انتقال آن تا ۵ گیگابیت بر ثانیه است. این محصول در ظرفیت‌های یک و دو ترابایت قابل عرضه هستند که دو ترابایت این محصول می‌تواند تا یک میلیون عکس و ۵۰۰ فایل mp۳ موزیک و یاا ۸۳۳ ساعت فیلم فول HD را در خود ذخیره کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *