• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رویای کودکانه در حاشیه اتوبان کرج – تهران به جلوه در می آید

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از ساخت نماد رویای کودکانه توسط یکی از اساتید مجسمه سازی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،سیدرضا فیض  گفت: این اثر توسط هنرمند مجسمه ساز، حسین تک زارع در حال ساخت است و به زودی مراحل پایانی ساخت آن به انجام می رسد.


فیض افزود: این اثر تا پایان نیمه اول خرداد ماه در حاشیه اتوبان کرج – تهران حد فاصل ترمینال شهید کلانتری و ورودی مهرویلا نصب خواهد شد.

به گفته فیض، این نماد که نشانی از رویای کودکانه دارد کودکی را به نمایش می گذارد که در حال تکاپو برای در اختیار گرفتن ماه است.

مراحل ساخت این اثر توسط رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فیروزگاه و سعیدی سیرایی بازدید شد. مدیرعامل سازمان در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر را همراهی می کرد.

نماد فشاری آب در حال ساخت

همچنین در ادامه حضور اعضایی از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در کارگاه ساخت رویای کودکانه، رئیس این کمیسیون به همراه مدیرعامل سازمان به کارگاه اسکندری از دیگر هنرمندان مجسمه ساز استان رفت.

در این ملاقات که به منظور بررسی روند ساخت نماد المان فشاری آب انجام گرفت، سعید فیروزگاه اثر فوق را به عنوان نمادی از فرهنگ بومی مردم شهرستان کرج ارزیابی کرد.

مقرر است این نماد در مجاورت ساختمان شهرداری کرج نصب شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *