• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهردار کرج: عظمت جانبازی و ایثارگری در کلام نمی گنجد

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:فرمانده سپاه شهرستان کرج از همت شورای چهارم برای پرداختن به جایگاه شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و آن را الگویی از کار فرهنگی در شهر برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس که به مناسبت اعیاد ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل(ع) و امام زین العابدین(ع) در صحن علنی شورا برگزار شد، سرهنگ احمدرضا باهک این اقدام شورا را گامی فرهنگی ارزیابی کرد.

باهک گفت: در طول عمر شوراهای اسلامی شهر، چنین اقدامی یک بار در شورای سوم و بار دوم در سال جاری و امروز انجام شد که این نشان دهنده توجه و همت این دوره از شورا به مقوله ایثار و تکریم مقام ایثارگران است.

وی ادامه داد: کار شورا تنها رسیدگی و بررسی مشکلات خدماتی و عمرانی نیست که بخش گسترده ای از عملکرد آن به حوزه فرهنگسازی باز می گردد.

فرمانده سپاه شهرستان کرج تصریح کرد: ایجاد فضای تکریم ایثارگری و تعمیق این فرهنگ از اقداماتی است که می تواند به عنوان یک فرهنگ و الگوی ارزشی و پسندیده در مجموعه شهر و شهرداری توسعه یافته و ترویج شود.

ارزش ایثارگری فراتر از بیان است

شهردار کرج نیز در این آیین، عظمت و جایگاه جانبازی و ایثارگری را فراتر از به زبان آمدن آن بیان کرد و اظهار داشت: عظمت و جایگاه جانبازان در بیان نمی گنجد چرا که آنان در مقطعی با گذشت از جان خود در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کردند.

ترکاشوند با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک این ایام به مردم فهیم استان البرز،  آرامش حال حاضر کشور را مدیون از خود گذشتگی شهدا و جانبازان دانست و اضافه کرد: وظیفه مدیریت شهری است که در قبال این ایثارگران خاشع بوده و به تکریم و گرامیداشت از جان گذشتگی های آنان بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *