• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همایش تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در منطقه ۳ کرج برگزار شد

Byrotitr

ژوئن 5, 2014

روتیتر:همایش سیاسی تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) باحضور محمدجوادکولیوند نماینده شهرستانهای کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ، مهدی مهرور فرماندار فردیس، محمدرضا سیفی مدیر منطقه ۳ کرج و مسئولان محلی در سالن اجتماعات منطقه ۳ کرج در فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،نماینده شهرستانهای کرج ،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: در بعد سیاسی اندیشه های امام (ره ) براین محور استوار بود که هیچگاه اجازه ندهیم آمریکا و استکبار جهانی در امور کشور ما دخالت کند.


محمد جواد کولیوند ادامه داد: آرمانهای امام راحل در بحث حکومت برمقدمه سازی برای تشکیل حکومت امام عصر(عج) استوار است زیرا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حکومتی مبتنی بر تفکر علوی و شیعی بنا نهاد که پایه آن براسلام ناب محمدی (ص ) قرار گرفته است .

وی اظهار داشت: امروز غربی ها به این نتیجه رسیده اند که با جمهوری اسلامی ایران می توان کنار آمد زیرا این حکومت بر منطق و استدلال پایه گذاری شده است .

نماینده شهرستانهای کرج ،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه برای هر موضوعی ادله صحیح دارد و اندیشه های امام براصول ،عقلانیت و حاکمیت دینی تاکید دارد.

کولیوند افزود: ما باید قدرولایت فقیه را بدانیم ، زیرا امروز با درایت و هوشمندی ولایت فقیه است که ملت ایران از توطئه های دشمن آگاه می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اندیشه های والای امام خمینی (ره) باید در جامعه و برای نسل آینده ترویج و گسترش یابد و دراین زمینه باید بیشتر مطالعه کرد.

کولیوند گفت: تا روزی که حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه در جامعه اسلامی وجود دارد ، هجمه های دشمنان اسلام استمرار دارد ،بنابراین باید در مسیر درست حرکت کنیم و از هجمه ها غفلت نشود.

 ایران اسلامی با تکیه بر توانایی های خود حرکت می کند

این نماینده مجلس با اشاره به اعمال تحریم ها وتهدید ها در ۳۵ سال گذشته علیه کشورمان اظهار داشت: در این مدت ملت ایران با تکیه بر منابع و توانایی های خود توانسته در مقابل تهدیدها و تحریم های استکباری ایستادگی کند و راه رشد و بالندگی را طی نماید.

کولیوند  افزود: امروز باید فرامین رهبری را گوش فرا دهیم و به آنها عمل کنیم و نباید از مسیر و حرکتی که رهبر برای ما تعیین کرد جدا شویم، هر کس از مسیر ولایت و رهبری جدا شد ، ضربه خورد.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در دوران جنگ تحمیلی چرا جوانان ما به جبهه هارفتند و شهید شدند چون حضرت امام(ره) مسیر شهادت طلبی را در راه خدا عرضه کرد .

سیفی:  اعتقادات امام (ره) را می توان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جستجو کرد

مدیر منطقه ۳ کرج نیز در این مراسم گفت: اندیشه ها و اعتقادات حضرت امام (ره) را می توان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جستجو کرد.

محمدرضا سیفی افزود: شاه می خواست افکار آمریکا را در ایران اجرایی کند اما حضرت امام (ره) در مقابل توطئه های دشمن مبارزه کرد و نهضت را در ایران آغاز کرد و با تکیه بر خدا پیروز شد.

وی بیان کرد: اندیشه های امام راحل همان سیره و روش پیامبران (ص) و امامان معصوم (ع) است که توانست در حکومتداری پیروز میدان شود.

سیفی در پایان گزارشی از عملکرد شهرداری منطقه ۳ کرج در سال گذشته ارائه داد و گفت: شهرداری این منطقه در بخش جذب عمران ۹۰ درصد و درآمد و صدور پروانه ساختمانی رتبه نخست را در بین مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج کسب کرده است.

در این همایش که ازسوی پایگاه مقاومت بسیج شهید آجرلو برگزار شد بیش از ۳۰۰ نفر کارکنان منطقه ۳ کرج در فردیس و همچنین مدیران شهری فردیس حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از زحمات و پیگیریهای محمد جواد کولیوند نماینده مردم شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان فردیس تقدیر و تشکر شد.

One thought on “همایش تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در منطقه ۳ کرج برگزار شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *