• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

درخواست های متعدد مسیر تقاطع شهدای دانش آموز را تغییر داد/ شهریور، زمان افتتاح طرح

Byrotitr

ژوئن 7, 2014

روتیتر:رئیس شورای اسلامی شهر کرج بخشی از طولانی شدن مراحل احداث زیرگذر شهدای دانش آموز را به دلیل تغییر در تصمیمات شورا ارزیابی کرد و اذعان داشت: این تغییرات در پی ارائه گزارش های مردمی و درخواست های متعدد بود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،محمود دادگو در جریان بازدید از دو تقاطع مهرویلا و شهدای دانش آموز اظهار داشت: مقرر بود این زیرگذر به صورت پل روگذر شمال به جنوب احداث شود که به دلیل مراجعات و درخواست های بسیاری از شهروندان و جلسات مکرر در سومین دوره از شورای شهر، مسیر طرح تغییر کرد.

دادگو با بیان اینکه در این طرح وصل کردن شمال شهر به جنوب مد نظر اعضای شورای شهر در دوره سوم بود، خاطرنشان کرد: مسائل به وجود آمده محاسبات شورا را به هم زد و سبب شد ساعات طولانی بحث و گفتگوهای تخصصی از شورا به این موضوع اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: در پی این جلسات مصوبه شورا، از روگذر به زیرگذر و از شمال به جنوب، به شرق به غرب تغییر کرد و این تحولات طرح را دگرگون کرد و سبب افزایش زمان احداث شد.

دادگو با تاکید بر اینکه شورا منفعت شهر را در بررسی و تصویب طرح ها مد نظر قرار می دهد، ادامه داد: به همین منظور تحقیقات و بررسی های بسیاری از سوی کمیسیون  و اعضای مختلف شورا صورت گرفت که نتیجه نهایی حاصل این اقدامات بود.

شهریور، زمان افتتاح طرح

رئیس شورای اسلامی شهر کرج زمان احداث این طرح را با توجه به تاخیری که در پی تغییرات ایجاد شده به وقوع پیوسته است را ابتدای شهریورماه آتی دانست و بیان کرد: وجود محدودیت های ملکی و معارضات در این طرح یکی از مشکلات جدی است که امید می رود با توجه به همکاری شهرداری و معارضین تاخیری در زمان بهره برداری از طرح ایجاد نشود.

دادگو به پیش بینی هزینه تمام شده برای اجرای طرح اشاره کرد و اذعان داشت: هزینه تمام شده برای اجرا و رسیدن طرح به مرحله بهره برداری با توجه به برآوردهای به عمل آمده ۲۵ میلیارد تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *