• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توقف ۲ ساله، بهره برداری را ۴ سال به تاخیر انداخت

Byrotitr

ژوئن 7, 2014

روتیتر:معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج زمان اتمام تقاطع مهرویلا را دو سال آینده عنوان کرد و علت طولانی شدن روند اجرای این طرح را توقف کار به مدت ۲ سال ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی اصغر کمالی زاده در بازدید اعضای کمیسیون عمران از طرح های عمرانی شهر با اعلام این مطلب، علت تاخیر در اجرای طرح را به وجود معارضات و مشکل تملک اراضی مرتبط دانست و اظهار داشت: این مشکل، روند اجرای طرح را با دو سال تاخیر مواجه کرد.

کمالی زاده اعتبار اولیه مصوب برای اجرای تقاطع مهرویلا را ۳۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: برای اجرای پل الحاقی طرح نیازمند برگزاری مناقصه ای جدید هستیم که این اقدامات هزینه های جدیدی را به طرح می افزاید.
وی رقم تقریبی تکمیل طرح را بیشتر از ۶۰ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: این تقاطع تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته که در پی دو سال توقف عملیاتی شده و برای احداث آن ایجاد همزمان ایستگاه خط ۵ مترو ضروری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج طول تونل مترو در این تقاطع را پنج کیلومتر ذکر کرد و یادآور شد: طول مسیر فوقانی طرح ۷۰۰ متر است که هم اکنون هر دو این مسیرها به موازات یکدیگر در حالی پیشروی است.
به گفته کمالی زاده برای احداث تقاطع غیرهمسطح مهرویلا ۲۰ قطعه تملک انجام شده است که احداث این طرح تاثیر بسزا و بازده بسیار مطلوبی در بهبود وضعیت ترافیکی منطقه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *