• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۱۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

محیط زیست دغدغه جدی شورا و شهرداری

Byrotitr

جولای 1, 2014

روتیتر:کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست فاطمه اسکندری و با حضور تعدادی از اعضای شورا، معاون خدمات شهر شهرداری کرج، معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیر کل محیط زیست استان البرز در سالن شهید مدرس شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،معضل محیط زیست که چند سالی است به عنوان یکی از محورهای اصلی در شورا و شهرداری مطرح شده و دستگاه های مختلف استان نیز در تلاش هستند با برخی قانون گذاری ها، از شدت این معضل در شهر و استان کاسته و فضایی سالم تر برای شهروندان ایجاد کند.

بر همین اساس فاطمه اسکندری، امروز اهالی مسئول در حوزه محیط زیست را گرد هم آورد تا با نگاهی جامع تر و کاربردی تر به دغدغه محیط زیست شهری پرداخته و خروجی های مناسبی را از این جلسات برداشت کنند.

نصب تابلوی نمایشگر وضعیت هوا در تعدادی از معابر شهری از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد معاونت حمل و نقل و ترافیک با هماهنگی دستگاه های مربوط، نسبت به خرید، جانمایی و نصب این تابلوها اقدام کنند.

فاطمه اسکندری این اقدام را در راستای آگاهی رسانی، آموزش و فرهنگسازی عنوان کرد و ادامه داد: مردم حق دارند نسبت به وضعیت و کیفیت هوایی که در آن تنفس می کنند آگاهی داشته باشند.

اسکندری اضافه کرد: آموزش ابتدایی ترین و بهترین روش فرهنگسازی در همه دوره ها بوده و ارائه آمار و ارقام واقعی کیفیت هوا می تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات صحیح، آنها را نسبت به رعایت موارد لازم برای حفظ محیط زیست و نیز رعایت حقوق دیگر شهروندان برای استفاده از هوای سالم یاری دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *