• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اعضای مستقل و فهیم شورای کرج مسخ مخالفت های غیر کارشناسی با آقازاده نمی شوند/ فهم اعضای شورای کرج بیش از تخریب مدیریت شهری است

Byrotitr

سپتامبر 1, 2013

 

روتیتر :انتخاب شهردار یا به عبارتی دیگر سرپرست شهرداری کرج  توسط شورای چهارم شهر کرج وارد مرحله جدی شده است که می توان از آن به عنوان معیار سنجش استقلال اعضای شورای شهر کرج نسبت به مخالفت ها و کارشکنی های غیر واقعی برخی یاد کرد.

 طی چند روز اخیر برخی به صورت غیر کارشناسی و غیر واقعی که تا دیروز موافق سرسخت آقازاده؛ شهردار پل ساز کرج بودند امروز به عناوین مختلف سعی دارند تا با دلایل غیر واقعی و مختلفت های غیر کارشناسی اعضای مستقل و فهیم شورای چهارم کرج را منحرف کرده و آنها را مجاب به  کنار گذاشتن آقازاده از شهرداری کرج و انتخاب گزینه های ضعیف تر کنند و شهرداری کرج را دچار بی ثباتی سازند.

این روند به حدی حایز اهمیت است که برخی از افراد که تا دیروز موافقین بی قید و شرط عملکرد و توانمندی های آقازاده بودند و برای دفاع از آقازاده وی را شهرداری بی همتا و بی بدیل عنوان می کردند_که تا کنون عملکردی قابل دفاع داشته- و معتقد بودند که عملکرد وی در تمامی حوزه ها قابل دفاع است، امروز به مخالفین سرسخت آقازاده بدون هیچ دلیل و منطق مردم پسندی پرداخته اند .

گرچه موافقت یا مخالفت اعضای شورای شهر با گزینه های شهرداری جزء وظایف قانونی است اما افرادی که تا دیروز عملکرد آقازاده را بسیار مثبت ارزیابی می کردند می بایست برای مخالفت های خود که ما نیز به آنها احترام می گذاریم دلایل قانع کننده ای داشته باشند ، تا مردم و موکلان آنها بدانند که علت مخالفت امروز آها چیست گرچه دلیل موافقت ها و حمایت های دیروز آنها را می دانند و آن چیزی جز عملکرد چشم گیر آقازاده و رکورد شکنی های وی در عرصه مدیریت شهری کرج و حتی کشور است.

اکثریت شورای شهر کرج در دوره چهارم بی تردید به درجه ای از فهم و استقلال رسیده اند که می توانند به خوبی تشخیص دهند که مخالفت های فعلی با آقازاده که بیشتر ریشه در بیرون از شورا دارد تنها متاثر از سوء تفاهم ها است و در بیان واقعیت و واقع انگاری و حقیقت اندیشی آقازاده نیاز امروز کرج است و می بایست مخالفان و تحریک کنندگان اعضای شورای شهر  پاسخ مناسبی برای شهروندان داشته باشند .

شورای چهارم کرج اما در طی چند روز گذشته نشان داده است که در کنار استقلال و توان انتخاب آگاهانه  دارای درک و فهم بسیار بالایی است و در کمترین زمان می تواند ماهیت مخالف های برخی افراد را که تعدادشان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد را تشخیص دهد و مانع از آن شود که برخی به دلایل غیر واقعی بخواهند مهمترین تصمیم  سرنوشت ساز برای شهر و شهرداری کرج را تحت تاثیرات منفی قرار دهند .

بی تردید و بدون شک شورای چهارم کرج – اکثریت قاطع آنها چون توان تصمیم گیری مستقلانه را دارند و تسلیم مخالفت ها و اوامر برخی مخالفان نمی شوند با انتخاب آقازاده به عنوان سرپرست نشان می دهند که استقلال آنها تاثیر پذیر و فهم والای آنها خدشه بردار نیست هرچند درجه غیر واقعی بودن مخالفت ها و تخریب آقازاده بالا باشد.

اعضای شورای شهر کرج با توجه به مخالفت های غی منصفانه با آقازاده ، با رای به تداوم مدیریت مهندس آقازاده که رای به تثبیت مدیریت شهری است حرکت شهر و مدیریت شهری کرج را در مسیر آیادانی ف توسعه ، پیشرفت تداوم می بخشند و سای اعضای دیگر را نسبت به این واقعیت آگاه تر و مردم را امیدوار تر می سازند .

رای شورای کرج به تثبیت مدیریت شهری بزرگی ، استقلال، عزت نفس ، فهم و درک و تعهد بالای اعضای شورای شهر را نشان می دهد و سبب می شود تا مردم ، نخبگان و بزرگان شهر بار دیگر به آنها رای اعتمادی دوباره بدهند. انشاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *