• خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۵:۵۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برق‌رسانی به شهرک صنفی شیخ‌آباد/چراغ اشتغال روشن می‌شود

Byrotit

اکتبر 2, 2018

روتیتر:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بخش زیادی از انرژی برق موردنیاز شهرک صنفی شیخ‌آباد تأمین‌شده است.

به گزارش روتیتر: جهانگیر شاهمرادی در خصوص حل مشکلات شهرک صنفی شیخ‌آباد، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته در حوزه صنوف استان البرز اقدامات و پیگیری‌های جدی را به‌منظور تأمین زیرساخت‌ها در شیخ‌آباد که شهرکی تخصصی برای ساماندهی صنوف و مشاغل پرسروصدای شهری کرج است، دنبال کرده‌ایم.

وی بر  همکاری مجموعه استانداری و اتاق بازرگانی البرز با این سازمان در جهت رفع مشکلات شهرک صنفی شیخ‌آباد تأکید کرد و گفت: این همکاری‌ها درنهایت منجر به اخذ تصمیمات نهایی مثبت و سازنده برای این شهرک در هفته گذشته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بابیان اینکه بخش زیادی از انرژی برق موردنیاز این شهرک صنفی تأمین‌شده است، گفت: مشکل گازرسانی به شهرک صنفی شیخ‌آباد هم با تعامل شرکت گاز استان البرز حل‌وفصل شده است.

شاهمرادی افزود: در خصوص تأمین برق واحدهای مستقر در شهرک صنفی شیخ‌آباد، درمجموع ۲.۸ مگاوات برق‌رسانی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به این شهرک انجام‌شده است که حدود ۸۰۰ کیلووات آن از قبل وجود داشته و عملیات اجرایی واگذاری پست ۲ مگاواتی هم از هفته گذشته آغازشده است.

وی ادامه داد: شهرداری کرج هم قرار است ارائه خدمات شهری را در سطح شهرک صنفی شیخ‌آباد انجام دهد و به دنبال تمامی این اقدامات حداکثر تا ۱۰ روز آینده طی مراسم رسمی بازدید از شهرک صنفی شیخ‌آباد را انجام می‌دهیم، به عبارتی چراغ شیخ‌آباد کمتر از دو هفته دیگر روشن خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه وسعت شهرک صنفی شیخ‌آباد را ۳۵ هکتار اعلام کرد و گفت: با تکمیل کل واحدهای مستقر در این شهرک، بالغ‌بر یک هزار و ۶۰۰ واحد صنفی و تولیدی در آنجا فعال خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که بالغ‌بر ۶ تا ۷ هزار شغل با فعالیت تمامی واحدهای صنفی در شهرک صنفی شیخ‌آباد ایجاد شود.

شاهمرادی توضیح داد: در حال حاضر نیز با حل مشکلات زیرساختی ازجمله برق‌رسانی و تأمین گاز واحدهای مستقر در شیخ‌آباد، شاهد اشتغال‌زایی بالا در سطح این شهرک صنفی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *