• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۳:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خودروی مگان مشکی؛پشت پرده حمایت های،حامی اصلی استاندار معزول البرز

Byrotitr

نوامبر 16, 2014

 

روتیتر:یکی از حامیان اصلی استاندار معزول البرز همزمان با حمایت های خود از این استاندار یک دستگاه خودرو مگان مشکی دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر به نقل از منابع آگاه و مطلع؛همزمان با حمایت های یکی از حامیان استاندار معزول البرز  ، یک دستگاه خود رو مگان مشکی از سوی برخی افراد به این حامی داده شده است.

یکی از این  منابع مطلع که خواست نامش فاش نشود ، گفته است که این فرد که از حامیان اصلی مهندس طاهری بوده است همزمان با حمایت های خود یک دستگاه خودرو مگان دریافت کرده است . بر اساس  گفته های این منبع مطلع فرد و محل خرید و اعطای این خودرو مگان هنوز مشخص نشده است و بعید است که استاندار معزول به صورت مستیقیم در جریان آن باشد از سوی دیگر هنوز ارتباط مشخصی بین اعطای این خودرو مگان و حمایت های این حامی اصلی استاندار معزول از سوی منابع مطلع و رسمی فاش نشده است و فقط همزمانی آن بر اساس شواهد مورد ارزیابی است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این حامی همزمان با حمایت های بی سابقه خود از استاندار معزول که به جهت تداوم حضور وی به عنوان استاندار البرز انجام می شد یک دستگاه خودرو دریافت کرده است اما سوال های فراوانی در رابطه با پرداخت هزینه آن  مطرح است و مشخص نشده که آیا هزینه این خودرو را خود شخص دریافت کننده خودرو پرداخت کرده است یا به صورت دیگری تامین شده است .

از طرفی دیگر برخی دیگر منابع نیز اطلاع داده اند که علاوه این خودرو به برخی از رسانه ها و افراد از سوی برخی افراد که تا کنون ماهیت و اسامی آنها فاش نشده است مبالغی به جهت حمایت از استاندار معزول البرز پرداخت شده است.

گفتنی است استاندار سابق البرز مهندس طاهری در خردادماه امسال و تنها پس از گذشت ۸ ماه از زمان انتصاب خود به عنوان استاندار البرز از سوی دولت تدبیر و امید و به دنبال افزایش انتقاد ها  از کار برکنار و وزیر کشور در چگ.نگی جابجایی وی صراحتا اعلام کرد که به دلیل عدم همسویی استاندار سابق البرز با برنامه ها و خواسته ها و سیاست های اجرایی و مدیریتی دولت تدبیر و امید از کار کنار گداشته شده است.

ویرایش مجدد.

“انتشار این اخبار به معنای تایید یا رد  آنها نبوده و از سوی دیگر نیز  نظر این پایگاه اطلاع رسانی به مشار نمی رود  و صرفا به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *