• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اصلاحیه فوری برای خبر “خودروی مگان مشکی”

Byrotitr

نوامبر 16, 2014

روتیتر: به دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه یکی از حامیان اصلی استاندار معزول البرز همزمان با حمایت های خود از این استاندار یک دستگاه خودرو مگان مشکی دریافت کرده است به دلیل بروز ناراحتی برای برخی از مسوولان استان توضیحات تکمیلی ذیل برای این خبر منتشر می شود تا برای افرادی که تنها به دلیل احساس وظیفه از استاندار معزول البرز حمایت می کردند سوء برداشتی به وجود نیاید.

بر این اساس منظور از این حامی اصلی یکی از نزدیکان استاندار معزول بوده است تا بدین صورت از ناراحتی ایجاد شده  برای برخی از مسوولان حال حاضر استان البرز که به طرق مختلف ابراز نارضایتی کرده اند  دلجویی به عمل آید .

از سوی دیگر بیشتر از هر فرد دیگری شخصی به نام (س) در  کانون توجهات به عنوان دریافت کننده این خودرو مگان  قرار دارد . علاوه بر این خودرو مبالغ قابل توجهی  وجه نقد از سوی برخی افراد به سایر حامیان استاندار معزول البرز پرداخت شده است  که از برخی رسانه ها نیز در بین دریافت کنندگان وجوه نقد نیز یاد می کنند.

هرچند هنوز فرد یا  منبع تامین کننده این خودرو و سایر منابع مالی پرداخت شده مشخص نشده است اما در صحت این خبر(اعطای خودرو و وجوه نقد ) کمتر می توان تردیدی وارد ساخت. گفتنی است هنوز اطلاعاتی از فرد یا افراد پرداخت کننده  در دست نیست.

 

One thought on “اصلاحیه فوری برای خبر “خودروی مگان مشکی””
  1. باسلام و تشکر از تلاش شما لطفا از انتصابات فامیلی استاندار جدید هم بنویسید داماد استاندار جدید و برخی دیگر از بستگانش بدون سر و صدا در مناصب مختلف استان را گرفته اند و کسی چیزی نمی گوید و معاونین هم بستگان نزدیک خود را استخدام کرده اند در ادارات استان نه در استانداری 
    لطفا پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *