• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جمع آوری ۶۰۰ تن زباله و نخاله در منطقه ۱ کرج/ اجرای عملیات تسطیح زمین های بایر

Byrotit

سپتامبر 3, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: طی روزهای گذشته ۶۰۰تن زباله و بالغ بر ۱۷۰ تن خاک و نخاله از سطح این منطقه جمع آوری شده است.

به گزارش روتیتر: علیرضا کیان ، اظهار داشت: حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۱ کرج طی هفته های اخیر اقدامات مطلوبی را به منظور ارتقاء سیما بصری و حذف زوائد فیزیکی از سطح شهر اجرایی کرده است.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج عنوان کرد: بر این اساس با تلاش همکاران حوزه مذکور ۴۹۰ مترمربع از از منحول های کانال های سطح منطقه لایروبی یک هزار و ۶۰۰ مترمربع از زمین های بایر تسطیح شد.

این مسئول عنوان کرد: بنر های غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهروندی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری با تلاش کارکنان واحدهای اجرایی و سدمعبر خدمات شهری جمع آوری شدند.

وی گفت: در این راستا ۳۲۰ مترمربع از دیوارهایی که مورد استفاده ی پوسترهای تبلیغاتی قرار گرفته پاکسازی شد.

این مسئول ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر را از وظایف اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها ست که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد کرد.

کیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح ها در مناطق مختلف شهر با رویکرد بهداشت و سلامت شهروندی رضایت شهروندان را جلب نموده و شاهد شهری پاک و نظیف باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *