• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۴:۴۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون شهرسازی شهرداری کرج در منطقه ۱ حضور پیدا کرد

Byrotit

سپتامبر 3, 2017

روتیتر: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در راستای پیگیری چگونگی اجرای اتوماسیون شهرسازی و تسریع خواسته های شهروندی در زمینه شهرسازی در منطقه ۱ این کلانشهر حضور پیدا کرد.

به گزارش روتیتر ، احدالله احمدی پرگو به منظور نظارت بر عملکرد مناطق ۱۲گانه شهرداری کرج در حوزه معاونت شهرسازی و معماری، از منطقه ۱ شهرداری این کلانشهر بازدید کرد.

این بازدید به منظور تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، رسیدگی به درخواستها و همچنین پیگیری اجرایی اتوماسیون شهرسازی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱ کرج صورت پذیرفت و دیگر مدیران معاونت مذکور نیز در آن حضور داشتند.

بررسی نحوه عملکرد معاونان شهرسازی و معماری و مسئولان این حوزه از دیگر اهداف بازدید معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از مناطق این کلانشهر است و طی بازدیدهای ادواری مذکور، سلامت اداری، نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع، شفاف سازی در امور شهرسازی و دقت در انجام و اجرای وظایف مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

از دیگر محورهای این جلسات بررسی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری مناطق ۱۲گانه شهرداری کرج، بررسی چگونگی عمل به مقررات ملی ساختمان در دادن پروانه های ساختمانی و صادر کردن پایانکار است که از اهمیت بسیار بالایی در این حوزه برخودار می باشد.

گفتنی است بازید از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج همچنان با جدیت تمام ادامه خواهد داشت تا این حوزه با توجه حساسیت کاری بتواند خدمات رسانی مطلوبی را به شهروندان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *