• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۴:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملیات لوله گذاری خیابان محمودی منش کلاک نو در منطقه ۱۱ شهرداری کرج آغاز شد

Byrotit

سپتامبر 3, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج گفت: بمنظور جلو گیری از آبگرفتگی و انباشت آب ها عملیات لوله گزاری خیابان محمودی منش حدفاصل بلوار کارگر تا ابتدای خیابان جلالی کلاک نو آغاز شد.

به گزارش روتیتر، حسین شریف کاظمی با اعلام این خبر گفت: پروژه لوله گذاری خیابان محمودی منش به طول کلی ۶۰۰ متر آغاز شد، که در فاز نخست به طول ۳۰۰ متر در بازه زمانی ۱۰ روزه به اجرا در می آید.

شریف کاظمی در ادامه افزود: علی رقم محدودیت منابع مالی، با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع و تقاضای شهروندان منطقه، جهت رفع مشکل جاری شدن پساب های موجود در مسیر، همکاران معاونت امور عمرانی و ترافیک منطقه طرح لوله گذاری را با استفاده از لوله های پلی اتیلن کارولیت ۴۰۰ اجرایی کردند.

وی، هدف از اجرای پروژه لوله گذاری خیابان محمودی منش را هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در فصول بارندگی و جلو گیری از انباشته شدن آب های آلوده در جوی ها و بهبود وضعیت بهداشتی و محیط زیستی عنوان کرد.

شریف کاظمی در ادامه اظهار داشت: با اجرای این عملیات عرض معبر به میزان متوسط نیم متر افزوده خواهد شد، که این کار باعث تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده تسهیل می شود، همچنین با توجه به وجود معابر یک طرفه در این مسیر، کمک شایانی در بهبود وضعیت ترافیکی و تامین رفاه حال شهروندان محسوب می شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان است که در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *