• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حاشیه اتوبان تهران – کرج پاکسازی شد

Byrotit

سپتامبر 4, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج گفت: علمیات جمع آوری خاک و نخاله و زباله از حاشیه اتوبان تهران -کرج اجرا شد و این مسیر مورد اجرای طرح پاکسازی کلی قرار گرفت.

به گزارش روتیتر: حسین شریف کاظمی ، عنوان کرد: عملیات پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – کرج توسط معاونت خدمات شهری این منطقه با بکارگیری نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مربوطه اجرایی شد.

شریف کاظمی با اعلام این خبر گفت: در راستای وظایف محوله و اهمیت تنظیفات شهری در تمام معابر اصلی و فرعی سطح منطقه، عملیات پاکسازی بصورت دوره ای انجام می شود و با توجه به اینکه محوراین اتوبان یکی از پرتردد ترین مسیر های کشور محسوب می شود و بیشترین تردد خودروها در این مسیر ثبت شده است، پاکسازی حاشیه اتوبان همواره در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

این مسئول افزود: این عملیات از رمپ ورودی شهرک خاتم، پادگان شهید مدرس تا پل کلاک به اجرا در آمد و طی آن به میزان ۴۰ متر مکعب خاک و نخاله و زباله جمع آوری شد.

وی، تعداد نیروی بکار گرفته شده در این طرح را ۳۶ نفر کارگر خدمات شهری عنوان کرد و تعداد ماشین آلات فعال در این عملیات را یک دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت، ۶ دستگاه نیسان، و دو دستگاه کامیون ذکر کرد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج در ادامه از همکاری پلیس راه اتوبان تهران – کرج در صدور مجوز ورود ماشین آلات سنگین در اتوبان و برقراری حریم ایمنی برای کارگران خدمات شهری شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اتوبان تهران- کرج یک محور ترانزیت بین المللی است، و بطور مستمر محل عبور خودروها از اقصی نقاط کشور بوده، از شهروندان خواست با حسن عمل و استمرار اقدامات نیک و فرهنگ مدارانه خود در بحث شهرنشینی، موجبات کاهش دور ریز زباله از خودروها را فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *