• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همه وجوه حقوق شهروندی در اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر کرج لحاظ شود

Byrotit

سپتامبر 4, 2017

روتیتر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی، نظارت و تحول اداری تاکید کرد: همه وجوه حقوق شهروندی در اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر کرج لحاظ شود.

به گزارش روتیتر، عباس زارع در جلسه رسمی شورای شهر کرج در جریان بررسی لوایح عمرانی شهر بر این مهم تاکید کرد و گفت: نباید در اجرای پروژه ها از کیفیت زندگی شهروندی کاسته شود؛ ضرروری است کاهش ترافیک و سهولت تردد در اهم این موضوع قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی متعلق به تمامی شهروندان و همه افراد جامعه است، افزود: امنیت در فضاهای عمومی یک شــهر، ســرزندگی و پویایی فضا را بــه دنبال خواهد داشت.

زارع با بیان انیکه برخورداری از حقوق شهروندی حق مسلم هر فردی است و حوزه‌های شهری، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، انتظامی و اجتماعی را در برمی‌گیرد، ادامه داد: تحقق حقوق شهروندی در سطح کلان خوشه‌های مختلف مدیریتی و جمعیتی را شامل می‌شود که در حقیقت یکی از نیازهای واقعی جامعه بشری، آگاهی افراد از حق خود است که می‌توان این حقوق را برای افراد جامعه در سطوح مختلف تشریح و تبیین کرد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج تاکید کرد: مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی باید به گونه ای عمل کند که شهروندان به آرامش و آسایش نزدیک تر شوند و با مشکلات شهری کمتری مواجه شوند لذا لحاظ پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *