• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۴:۲۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

طرح جمع آوری دستفروشی در منطقه ۱ شهرداری کرج اجرایی شد

Byrotit

سپتامبر 7, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج ازطرح پاکسازی و آزاد سازی پیاده رو ازاقلام و اجناس عوامل سد معبر در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در حدفاصل خیابان بهشتی تا چهارراه طالقانی خبر داد.

به گزارش روتیتر: علیرضا کیان، گفت: معابر و پیاده روها یکی از پایدارترین روشهای حمل و نقل و آسایش مردم هستند در همین راستا معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۱ کرج جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل درعبور و مرور شهروندان، به اجرای طرح ضربتی جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده روها اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه۱ شهرداری کرج در اجرای طرح جمع آوری عاملان سد معبر با هماهنگی و همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی اقدامات لازم را به عمل آورده است و برخورد جدی و قانونی را نسبت به جمع آوری اجناس و اقلام متخلفان لحاظ نمود ه است.

این مسئول اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ایجاد امنیت وآسایش شهروندان، اقدامات گسترده ای اجرایی شده است وازشهروندان خواست با مشارکت دراطلاع رسانی سهم بیشتری درارتقای سلامت و زیبائی شهرداشته باشند و مجموعه‌ مدیریت شهری کرج را در این زمینه یاری کنند تا با جمع آوری عوامل سد معبر از سطح شهر ومخدوش شدن سیمای شهری جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *