• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رسالت اصلی شهرداری کرج عمران و آبادی مناطق محروم است

Byrotit

سپتامبر 7, 2017

روتیتر: قائم مقام شهردار کرج رفع محرومیت از مناطق محروم و تلاش برای عمران و آبادی کلانشهر کرج را رسالت اصلی مجموعه مدیریت شهری کرج عنوان کرد.

به گزارش روتیتر: مصطفی رضاحسینی اظهار داشت: با ایجاد زیر ساخت های لازم، شهرداری کرج یکی از اولویتهای خود را برای توسعه، عمران و آبادی مناطق محروم قرار داده است.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت های این ارگان برای توسعه این کلانشهر اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و احداث تقاطعات غیر همسطح در کرج بوده که تاکنون تعداد مناسبی از تقاطع ها به بهره برداری رسیده است.

قائم مقام شهردار کرج بیان کرد: امید می رود در سایه همکاری همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مشارکت دیگر مسئولان مربوطه، طی سال جاری و سال های آینده اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح ها و پروژه ها اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات اجرایی در بخش فضای سبز اشاره و با مطلوب ارزیابی کردن این اقدامات بیان کرد: ایجاد و توسعه فضای سبز لازمه ایجاد شهری پایدار می باشد که خوشبختانه در کلانشهر کرج به آن توجه ویژه شده است.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: ضروری است به منظور افزایش آرامش و امنیت شهروندان و رفاه آنان، اجرای طرح های خدماتی به صورت ویژه در کلانشهر کرج به خصوص در مناطق محروم در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *