• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۰۷:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کسب رتبه نخست منطقه ۶ در توزیع آسفالت تحویلی بین مناطق

Byrotit

اکتبر 8, 2018

روتیتر:سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست در توزیع آسفالت تحویلی بین مناطق دوازده گانه شهرداری خبر داد.

 

 

به گزارش روتیتر ، خسرو سرحدی از تحویل و توزیع ۵۴۰۰ تن آسفالت از کارخانه شهرداری کرج در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بهسازی، ترمیم و نوسازی آسفالتِ شریان ها و معابر سطح منطقه به نحو شایسته و درخور شهروندان یکی از اولویت های اصلی حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه محسوب می شود که با توجه به میزان نیاز معابر، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.

خسرو سرحدی تصریح کرد: سطوحی نامتوازن و ناهموار در کوچه ها و خیابان ها اسباب زحمت و ناراحتی شهروندان را میسر می سازد که همین امر سبب شده بعد از شناسایی این نقاط، نیروهای حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه با زیرسازی های مناسب و افزایش کیفیت سعی در کاهش این معضل داشته باشند.

وی افزود: در شش ماهه ابتدای سال جاری چیزی بالغ بر ۵۴۰۰ تن آسفالت تحویلی از کارخانه شهرداری کرج به منظور کار مکانیزه و دستی جهت روکش آسفالت، لکه گیری و غیره در سطح منطقه توزیع شده که این مقدار آسفالت بالاترین تناژ تحویلی بین مناطق ده گانه شهرداری کرج بوده است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج ضمن قدردانی از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج به منظور همکاری با منطقه بیان کرد: این طرح در راستای افزایش سطح رفاه و آسایش شهروندان و کاهش مخاطرات ایجاد شده توسط چاله ها و ناهمواری های موجود در خیابان های سطح منطقه صورت گرفته است.

سرحدی یادآور شد: شهرداری منطقه شش کرج با بسیج منابع انسانی و تجهیزات موجود در تلاش است تا خدماتی مطلوب و شایسته به شهروندان ارایه دهد اما با توجه به وسعت منطقه و تعداد بالای کاستی های موجود در آسفالت سطح منطقه با توجه به قدیمی بودن در برخی از نقاط این امر مستلزم زمان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *