• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون فرهنگی ورزشی شهرداری کرج:
بیش از ۱۰۰برنامه مشارکتی توسط معاونت فرهنگی به اجرا درآمده است

روتیتر: معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، با اذعان بر اینکه جلب مشارکت های شهروندی و نهادهای مردمی در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی این دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است، تاکید کرد: اجرای بیش از یکصد مورد فعالیت مشارکتی با شهروندان در معاونت در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سیدعلی اکبر میروکیلی گفت : شهروندان به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی شهر برای اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و پرداختن به اموری که بتواند با جلب مشارکت مردمی از اثرگذاری بسیار بالایی بهره مند باشد می تواند دستیابی به اهداف مدیریتی شهر را تا حد زیادی ارتقاء دهد.

میروکیلی بیان کرد: در همین راستا، معاونت فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج برنامه های متنوعی را به اجرا در آورده که از جمله آنها برگزاری اجتماعات بزرگ بخصوص در مناسبت های ملی و مذهبی است.

این مسئول افزود: برپایی اجتماع بزرگ فاطمیون به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری جشن بزرگ عید غدیر ویژه پرسنل و خانواده های شهرداری کرج از جمله این برنامه ها بوده است که طی سال جاری به اجرا در آمد و با استقبال بسیار زیاد همشهریان روبرو شد.

به گفته میروکیلی، برگزاری جشنواره گلابگیری با هدف توسعه سنت های دارویی و گیاهی، برپایی همایش های روز زمین پاک، مدیریت ارتباط موثر، بصیرت خانواده، همایش سلامت ویژه آتش نشانان کرجی و برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی در سطح شهر به منظور ایجاد وحدت و تبیین جایگاه و اهمیت ورزش و تکاپو در جامعه از اقداماتی بود که طی سال جاری با جلب مشارکت اجتماعی شهروندان به اجرا درآمد.

این مسئول، برگزاری جشنواره بزرگ سه روزه دختران البرز به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در پارک بانوان، برپایی همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی، مشارکت با کانون بازنشستگان آموزش و پرورش برای برپایی جشن بازنشستگان، همکاری با اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و نیز مشارکت با بسیج و سپاه کرج در برگزاری کلاس های ویژه مداحان و مدیران را با همین رویکرد عنوان کرد.

وی در پایان اذعان داشت: اجرای فعالیت های مذکور که بیش از ۱۰۰ مورد را در عملکرد یک ساله معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تشکیل می دهد، دربرگیرنده ۲۱ درصد از مجموع فعالیت های معاونت بوده است که اگرچه موثر بوده اما نیازمند ارتقاء و افزایش است تا از طریق جلب مشارکت شهروندی، میزان تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی را در جامعه گسترش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *