• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در آخرین جلسه کمیته هماهنگی؛
هدف سال ۹۵ سازمان پارکها اعلام شد/ یک مترمربع به سرانه فضای سبز کرج در سال آینده افزوده می شود

Byrotit

مارس 12, 2016 #مدیریت شهری

روتیتر: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، هدف این سازمان در سال ۹۵ را اعلام کرد و گفت: بر این اساس مقرر شده که در سال آینده حداقل یک مترمربع به سرانه فضای سبز شهر افزوده شود.

به گارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، محمدرضا زین العابدینی صبح امروز در آخرین جلسه کمیته هماهنگی سازمان که با حضور معاونان، مدیران و مسئولان در محل سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل این کمیته از ابتدای سال ۹۴ اقدام ویژه ای در راستای رسیدگی هفتگی به عملکرد مدیران و مسئولان و شناسایی و رفع مشکلات بود که نتایج مطلوبی را در پی داشت.

وی افزود: به طور قطع در سال آینده نیز این کمیته تشکیل می شود و برگزاری جلسات آن مانند امسال مستمر است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در سال آینده تمامی مسئولان و مدیران سازمان باید اهتمام ویژه ای به اتمام پروژه های نیمه تمام داشته باشند، عنوان کرد: در واقع تمامی پرسنل و کل مجموعه باید در راستای هدف اصلی سازمان که همانا حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز است، حرکت کنند.

زین العابدینی در ادامه سخنان خود هدف سال ۹۵ سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج را اعلام کرد و گفت: بر اساس این هدف گذاری، مقرر شده است که در سال ۹۵ یک مترمربع به سرانه فضای سبز کلانشهر کرج افزوده شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: با توجه به جمعیت حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری کرج، در این راستا قرار است که حداقل ۱۷۰ هکتار فضای سبز در نقاط مختلف شهر اعم از میادین، بلوارها، رفیوژها، لچکی ها، پارکها و بوستانها ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *