• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

انفجار شدید مواد محترقه/۴ جوان راهی بیمارستان شدند

روتیتر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار موادمحترقه در یک خانه مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ جوان ۲۵ تا ۲۸ سال راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه وحشتناک گفت: ساعت ۱:۴۷ بامداد امروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در بزرگراه آزادگان نرسیده به روستای مرتضی‌گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد حادثه در یک منزل مسکونی ۲۰۰ متری به وقوع پیوسته است. بررسی‌ها نشان می‌داد از فضای زیاد این منزل برای تولید و ساخت مواد محترقه استفاده می‌شد و صاحبخانه حیاط منزلش را برای تولید مواد محترقه به چند نفر اجاره داده بود.

ملکی گفت: در قسمت زیرزمین این منزل مسکونی در حالی که چندین جوان مشغول تولید مواد محترقه بودند ناگهان انفجار شدیدی رخ داده بود که این انفجار باعث سوختگی شدید هر ۴ جوان داخل زیرزمین شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: بر اثر این انفجار تمامی دیوارهای خانه ۲۰۰ متری تخریب شده بود و به علت تخریب دیوارها تعدادی از خودروهای سواری پارک شده در محل نیز دچار خسارت‌های زیادی شده بودند.

ملکی افزود: با انتقال هر ۴ جوان مصدوم حادثه که بین ۲۵ تا ۲۸ سال سن داشتند و همگی دچار سوختگی‌های شدید شده بودند، محل حادثه از سوی امدادگران آتش‌نشانی پاکسازی و ایمن‌سازی شد و محل حادثه برای تحقیقات بیشتر و پاکسازی از وجود مواد محترقه که احتمال انفجار آن می‌رفت به عوامل پلیس نیروی انتظامی تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *