• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با حضور اعضای شورای شهر؛
بوستان ۳٫۵ هکتاری نور در کرج افتتاح شد

روتیتر: با حضور مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، بوستان ۳٫۵ هکتاری نور در منطقه ۸ شهرداری کرج افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،عصر روز گذشته با حضور صدیق و وحیدی اعضای شورای اسلامی شهر کرج، فاطمی – سیفی و فیض مدیران مناطق ۱۱ و ۳ و ۴، محمدی مدیرکل محیط زیست استان البرز، اسکندری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و … بوستان ۳٫۵ هکتاری نور واقع در شهرک اداری، بلوار طالقانی شمالی کرج افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در این مراسم اظهار داشت: طی دو روز آینده نیز ۲ پروژه در مناطق ۴ و ۶ افتتاح و بهره برداری می شود که در روزهای پایانی سال، هدیه ای به شهروندان است تا طعم خوش خدمت را بچشند.

محمدرضا زین العابدینی با اشاره به اینکه برای این بوستان ۳٫۵ هکتاری حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، اعلام کرد: امید می رود که سطح رضایت مندی شهروندان از این اقدامات ارتقا یابد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در نقشه گذشته شهرک اداری، حاشیه این منطقه به عنوان نوار سبز مطرح شده بود که درصدی از آن هم اکنون به پارکینگ ادارات تبدیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پارکینگ نیز از ضروریات شهرک اداری و تامین آن برای شهروندان ضروری است، گفت: برای تبدیل این اراضی طبق نقشه های موجود به فضای سبز باید مسئولان و مدیران ذیربط همکاریهای لازم را داشته باشند.

زین العابدینی با تاکید بر لزوم وجود نوار سبز حاشیه شهرک اداری کرج یادآور شد: استارت احداث بوستان نور در سالهای گذشته در زمان مدیریت عباس زارع مدیرعامل سابق سازمان زده شد که زحمات وی نیز در اجرای این پروژه ستودنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *