• خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دانشگاه آزاد بخشی از هویت کرج است

Byrotit

اکتبر 28, 2018

روتیتر: سرپرست شهرداری کرج گفت: در اجرای طرح‌های مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی پیشقدم هستیم.

 

به گزارش روتیتر ، علی اصغر کمالی زاده صبح امروز در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد کرج اظهار کرد: مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان بخشی از هویت کرج نقش به سزایی در ارتقای جایگاه علمی این کلانشهر ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر دانشگاه‌‌ها پرچم علم اندوزی را در کلانشهر کرج به اهتزار درآورده و با آموزش‌های کاربردی، بخشی از نیاز استان و کشور در حوزه تربیت نیروی کارآمد، متعهد و متخصص را مرتفع می‌کند.
وی توضیح داد: بسیاری از مسئولان مجموعه مدیریت شهری کرج بخشی از مدارج علمی خود را در این دانشگاه طی کرده و به نوعی وامدار این دانشگاه هستند.

سرپرست شهرداری کرج ابراز کرد:  شهرداری کرج در اجرای طرح‌های مشترک با دانشگاه آزاد پیشقدم است و به فراخور توان و امکاناتش برای برداشتن موانع پیش رو گام برمی‌دارد.

وی درادامه با تاکید بر لزوم توجه به قوانین برای تسهیل در اجرای طرح‌ها و برنامه هایی که از سوی دانشگاه آزاد پیگیری می‌شود،  اضافه کرد: اگر طرح‌ها و اقدامات در دست اجرای دانشگاه آزاد اسلامی از همان ابتدا از مسیر قانونی پیگیری شود، بخش قابل توجهی از سوء تفاهمات و مشکلاتی که ممکن است بین این مجموعه علمی و شهرداری پیش بیاید، منتفی و امور با سرعت و دقت بیشتری پیگیری خواهد شد.

کمالی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی کرج در تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج گفت: در مسیر تکمیل این پروژه لازم است دانشگاه آزاد  بین ۱۸ تا ۲۰ متر از ضلع شرقی عقب نشینی داشته باشد.
این مسئول افزود: بزرگراه شمالی با نگرشی ۱۰۰ ساله در حال احداث است و انتظار می‌رود دانشگاه آزاد کرج هر چه زودتر با این عقب نشینی موافقت کند تا شاهد تکمیل پروژه‌ای باشیم که چند نسل بعد از ما هم از آن منتفع خواهند شد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پروژه از ترافیک محدوده دانشگاه آزاد اسلامی نیز کاسته شده و در وقت  دانشجویان  و اساتید این دانشگاه نیز صرفه جویی می‌شود.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبتهای خود بر لزوم اختصاص زمینی در ضلع غربی دانشگاه آزاد برای ساخت پارکینگ دانشجویی تاکید کرد و گفت: شهرداری آمادگی دارد برای ساخت این پارکینک با دانشگاه همکاری کند  تا بار ترافیکی این محدوده هر چه سریع تر سبک شود.

کمالی زاده گفت: باید کارشناسانی از سوی شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی کرج  معرفی شوند تا طرح‌ها و برنامه‌های مشترک این مجموعه با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

این مسئول در بخش پایانی صحبت‌های خود به میزان طلب شهرداری از محل عوارض نوسازی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرداری ۴۵۰ میلیارد تومان از محل عوارض نوسازی طلب دارد.

وی توضیح داد: بخشی از این طلب بدهی دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه آزاد و خوارزمی است که باید سازوکاری برای پرداخت آن اتخاذ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *